13 Mayıs 2010 Perşembe

Ablasından Kardeşine Mektup var…

Dün yanımda usulca sessiz sessiz dedin ki “herkesi yazdın bir tek beni yazmadın”. …
O an sana söyleyeceğimi söyledim...
Ama şimdi tam yazasım gelmişken işte bu ufak ama içi dolu yazı gelsin sana. ..


Ari’m;


Sana kızıyorum, ama sana tapıyorum
Senin çoğu zaman hatalarını buluyorum ama seninle çok gurur duyuyorum.
Sana gıcık oluyorum ama seni çok seviyorum.
Beni zaman zaman çileden çıkartıyorsun, ama sohbet ettiğimiz ve paylaştığımız 3 dakika çok şeye bedel…


Daha buraya o kadar çok şey yazabilirim ki, ama söylenecek 3 kelime var. Hepsi gerçek olan 3 kelime


SENİ ÇOK SEVİYORUM.


Onu yaşadık, bunu yaşadık, şunu yaşadık. Başımızdan şu geçti, bu geçti. Yazmaya gerek var mı, tabii ki yok. Bizim ailemizde, hayatımızda, evimizde neler olmadı ki? Biz seninle neler görüp geçirmedik ki… Ama biz ne yaptık? Engellerin üstünden “elele” tutuşup atladık. Bazen sorunları görmezden geldik, bu şekilde baş ettik. Bazen, ateşin üstüne gittik yine “elele”.


En güzel mutluluklarımda yanımda “sen” varsın. 28 Kasım günü, hüngür hüngür ağlayan ve mutluluğumuzu bu kadar sahici yaşayan belki de tek kişiydin. Ya da duygularını bu kdr güzel gösteren kişiydin sen.. Mutluluklarımızda da “elele”yiz.

Kardeş olmak ne demek? İşte bu demek...
Gözlerinin içine baktığımda ne dediğini anlıyor, nefes alırken ne düşündüğünü biliyorum.
Sen bir adım atarken, arkasından gelecek olan 3.adımı görüyorum
Kalbin atarken senin, benimkisi de atıyor aynı hızla...
Her yerde , her zaman, her koşulda hem ellerimiz hem yüreğimiz bir...


Fazla söze gerek yok.


En sevdiğimsin. Sen benim Küçük ama büyük aşkımsın. Sen benim canım kardeşimsin.


Seni seviyorum.

6 yorum:

  1. :)) çok güzel olmuş bu yazı!
    ellerine sağlık co...!

    YanıtlaSil
  2. Şahane bir yazı daha...duygulanmamak elde değil...
    Lütfen hep yazın gerçekten yazılarınızı okumak çok keyifli :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel co kardeşin erkek galia benimde:d

    YanıtlaSil
  4. bende cokk begendim ve cok duygulandim yüregine sahlik ama bende aynisi karedsime yazip yollamayi dusunuyorum belki ozaman anlar benim onu ne kadar sevdimi

    YanıtlaSil
  5. çok güzel tek bir kelimesini bile sevgiyle okudum allah kardeşi olmayan insanlara kardeş versin çünkü her sıkıntıda yine yanında kardeşin olur kızsanda o hep seninle olur ve senin onu sevdiğin gibi oda seni sever...

    YanıtlaSil
  6. ben bile kardeşim köye gitti diye bu istanbulda duramıyorum aynen allah kardeşi,ve çocuğu olmayana kardeş,ve çocuk versin kardeşimi çok seviyorum eğer kardeşinize kötü davranıyorsanız sakın kötü davranmayın karşılığında ayrılık cezası başınıza gelir...bay

    YanıtlaSil